Arriva PCC

Kontakt dla podróżnych

Arriva dokłada wszelkich starań, aby zapewnić Państwu możliwie najlepszy komfort podróży. Jednocześnie dążymy, aby zagwarantować Państwu sprawny dostęp do obszernej informacji na temat naszych usług. Staramy się, aby nasz serwis zawsze zawierał aktualne i istotne dla Państwa informacje.

Jeśli jednak w niniejszym serwisie nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Pasażera. Jest ono otwarte od poniedziałku do piątku (oprócz świąt) w godzinach od 8:00 do 16:00 pod następującym adresem:

Adres:

Arriva RP Sp. z o.o.
Biuro w Toruniu
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń


e-mail: info.kolej@arriva.pl

W trosce o informację dla naszych pasażerów uruchomiliśmy infolinię. Można na nią dzwonić zarówno z numerów stacjonarnych jak i komórkowych:

703 302 333 - (koszt za minutę połączenia 2,08 zł brutto). Infolinia jest czynna całodobowo. Usługę świadczy Progress Plus s.c.

Zachęcamy również do odwiedzenia strony z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ = frequently asked questions), która jest sukcesywnie uzupełniana o odpowiedzi na nowe, stawiane co dzień przez naszych pasażerów, pytania.

FacebookInstagram ArrivaTwitter
Copyright Arriva 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone