Zadzwoń Infolinia

Opłata 2,08 zł brutto/min połączenia. Realizator usługi: Progress Plus s.c.

Opis procesu rekrutacji

Najważniejsze elementy procesu rekrutacji:

  1. Przesyłasz nam swoje CV lub dzwonisz na podany w ogłoszeniu numer telefonu.

  2. Gdy pasujesz do wymagań przedstawionych w ofercie, zapraszamy Cię na rozmowę.

  3. Spotkania są zwykle prowadzone przez rekrutera i przełożonego. Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, planach, przedstawiamy zadania na stanowisku i odpowiadamy na Twoje pytania.

  4. Rekrutacje są w większości jednoetapowe. Czasem proponujemy do rozwiązania zadania praktyczne i testy (np. ze znajomości Excela), czasem organizujemy dodatkowe spotkanie z wyższym przełożonym.

  5. Po spotkaniu podejmujemy decyzję o współpracy i niezależnie od tego jaka ona jest - wracamy do Ciebie z informacją zwrotną.

  6. Na nowym stanowisku czeka na Ciebie proces wdrożenia i wsparcie przyjaznego zespołu koleżanek i kolegów.