Arriva PCC
2012-05-21

Arriva otrzymała tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”

FPKgranat.jpg

Z przyjemnością informujemy, że spółka Arriva RP została uhonorowana tytułem "FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI". Program Firma Przyjazna Klientowi jest audytem sprawdzającym poziom jakości obsługi i satysfakcji Klienta. Certyfikacja opiera sie na badaniu opinii Klientów na temat Firmy, które przeprowadza Fundacja Obserwatorium Zarządzania posiadająca własne zaplecze badawcze. Zespół badaczy ilościowych i jakościowych posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji badań marketingowych i społecznych, ośrodków realizacyjnych na terenie całej Polski, w tym laboratoriów FGI i Hall Test. Jakość realizowanych projektów odpowiada standardom kodeksu ESOMAR oraz jest zgodna z metodologią badań marketingowych i społecznych.

 

Analizowane były 4 główne wymiary:

- ogólne zadowolenie Klientów

- szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą

- ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach

- prawdopodobieństwo rekomendacji produktów/usług badanej firmy.

Aby otrzymać Godło Firma Przyjazna Klientowi index naszej spółki wyliczony na podstawie wszystkich zrealizowanych badań musiał wynieść minimum 80%.

Dziękujemy Państwu za obdarzenie nas zaufaniem i docenienie naszej pracy na rzecz podnoszenia standardów jakości obsługi pasażerów realizowanej m.in. poprzez dostęp do infolinii 24h, nowej strony internetowej, a przede wszystkim przez profesjonalnie przeszkolone drużyny konduktorskie.

FacebookInstagram ArrivaTwitter
Copyright Arriva 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone