Zadzwoń Infolinia

Opłata 2,08 zł brutto/min połączenia. Realizator usługi: Progress Plus s.c.

Pomoc osobom niepełnosprawnym

Pomoc przy organizowaniu przejazdów osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej oraz przy przemieszczaniu się w obrębie stacji/przystanku prosimy zgłaszać najpóźniej na 48 godzin przed planowanym odjazdem pociągu.

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz dostępny u dołu strony, pod numerem telefonu infolinii, na adres poczty elektronicznej lub tradycyjnej.

Infolinia dla osób niepełnosprawnych:

56 663 79 22 – (wszyscy operatorzy telefoniczni, czynna w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00)

UWAGA! Szanowni Państwo, od 16 marca 2020 roku do odwołania zgłoszenia przejazdów osób niepełnosprawnych będą realizowane poprzez infolinię pasażerską pod nr 703 302 333 lub poprzez formularz zgłoszenia dostępny poniżej na naszej stronie. Za niedogodności przepraszamy.

703 302 333 – całodobowa infolinia (koszt połączenia 2,08 zł brutto, usługę świadczy Progress Plus s.c.)

 

lub na adresy:

info.kolej@arriva.pl
sekretariat@arriva.pl

 

Biuro w Toruniu  - Arriva RP Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 8/24 87-100 Toruń

W sprawach pomocy (zgłoszenia) prosimy dzwonić pod wskazane numery telefonów Spółki, której pociągiem podróżny zamierza rozpocząć/odbyć przejazd. Pasażer jest zobowiązany stawić się na stacji przynajmniej 30 minut przed planowanym odjazdem pociągu.

Przez osobę niepełnosprawną lub osobę o ograniczonej sprawności ruchowej rozumie się każdą osobę, której możliwość poruszania się jest ograniczona podczas korzystania z transportu na skutek jakiejkolwiek niesprawności fizycznej (zmysłowej lub ruchowej, trwałej lub przejściowej), upośledzenia lub niesprawności umysłowej lub każdej innej przyczyny niesprawności lub na skutek wieku i której sytuacja wymaga specjalnej uwagi oraz dostosowania usług dostępnych dla wszystkich pasażerów do szczególnych potrzeb takiej osoby. Kryteria te spełniają np. osoby: na wózkach inwalidzkich, mające trudności z chodzeniem, podróżujące z dziećmi, z ciężkim lub nie poręcznym bagażem, w starszym wieku, niedowidzące i niewidzące, niedosłyszące i głuche, z ręka, noga w gipsie, poruszające się przy pomocy kul, laski, z upośledzeniem w zakresie komunikacji, niskiego wzrostu, obcokrajowców, kobiet w ciąży, dzieci itp.

W związku z powyższym,  wymienione osoby nie muszą zgłaszać obsłudze pociągu braku ważnego biletu na przejazd, a przy odprawie w pociągu wymienionych osób nie pobiera się opłaty za wydanie biletu w pociągu.

Zgłoszenie przejazdu osoby niepełnosprawnej

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych jest Arriva RP Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (kod pocztowy: 87-100 Toruń) przy ul. Dąbrowskiego 8/24. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z realizacją zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej lub o ograniczonej możliwości poruszania się. Wysyłając dane przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia wniosku o udzielenie przejazdu osoby niepełnosprawnej lub o ograniczonej możliwości poruszania się. Brak danych umożliwiających zidentyfikowanie (imię i nazwisko) oraz danych adresowych (e-mail lub adres korespondencyjny) uniemożliwiających skierowanie odpowiedzi na wniosek zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej lub o ograniczonej możliwości poruszania się uniemożliwia jego przyjęcie i rozpatrzenie.

Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tu.