Opis procesu rekrutacji
Najważniejsze elementy procesu rekrutacji:
-
Przesyłasz nam swoje CV lub dzwonisz na podany w ogłoszeniu numer telefonu.
-
Gdy pasujesz do wymagań przedstawionych w ofercie, zapraszamy Cię na rozmowę.
-
Spotkania są zwykle prowadzone przez rekrutera i przełożonego. Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, planach, przedstawiamy zadania na stanowisku i odpowiadamy na Twoje pytania.
-
Rekrutacje są w większości jednoetapowe. Czasem proponujemy do rozwiązania zadania praktyczne i testy (np. ze znajomości Excela), czasem organizujemy dodatkowe spotkanie z wyższym przełożonym.
-
Po spotkaniu podejmujemy decyzję o współpracy i niezależnie od tego jaka ona jest - wracamy do Ciebie z informacją zwrotną.
-
Na nowym stanowisku czeka na Ciebie proces wdrożenia i wsparcie przyjaznego zespołu koleżanek i kolegów.